آلمان ۱ و نیم تن مواد مخدر به ارزش ۲۷۰ میلیون یورو را آتش زد

پولیس آلمان در ایالت باواریا می‌گوید یک محموله مواد مخدر به ارزش حدود ۲۷۰ میلیون یورو را نابود کرده است.

به گزارش کابل۲۴ به نقل از یورونیوز، مقام‌های پولیس روز چهارشنبه با اعلام این مطلب تاکید کردند که حدود ۱ و نیم تن از مواد مخدر در بزرگترین عملیات این نیرو نابود شد.

پولیس ایالت باواریا می‌گوید این مواد مخدر روز سه‌شنبه ۱۴ دسامبر با نظارت یک شبکه امنیتی بسیار گسترده در محلی در جنوب ایالت بایرن سوزانده شده است. مقام‌های پولیس اشاره‌ای به مکان جغرافیایی دقیق این عملیات نکرده‌اند.

عملیات سوزاندن این میزان عظیم کوکائین از سوی پولیس «عملیات ذوب برف» نامیده شده بو و طی آن میزان زیادی کوکائين که در عملیات‌های مختلف کشف و ظبط شده بود، معدوم می‌کند.

در یکی از این عملیات‌ها نزدیک به ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در جعبه‌های موز که توسط کارکنان یک سوپرمارکت پنهان شده بود، کشف شده بود. ماموران پولیس در سپتامبر ۲۰۱۷ توانسته بودند این محموله را پیدا کنند.

هارالد پیکرت، رئیس اداره پولیس جنایی ایالت باواریا با تایید انجام این عملیات، گفت: «کوکائی یک ماده مخدر بسیار خطرناک است که مجرمان بی‌وجدان و سازمان‌یافته با آن پول زیادی به دست می‌آورند.»

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *