امید قنبری بهترین باریکن مرکز آسیا شد

مراسم اختتامیه رقابت‌های فوتسال زیر ۱۹ سال مرکز آسیا در شهر بیشکک برگزار شد و افغانستان مدال نقره و مقام نائب قهرمانی از آن خود کرد.

ملی پوشان فوتسال افغانستان در این رقابت‌ها با حساب یک شکست برابر ایران و سه برد متوالی برابر قرقیزستان، تاجکستان و ازبیکستان با کسب ۹ امتیاز پس از ایران ۱۲ امتیازی که به مقام اول و قهرمانی رسید، به مقام دوم و نائب قهرمانی رسیدند.

همچنین امید قنبری؛ ستاره تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال کشور نیز با درخشش فوق العاده در این رقابت‌ها جایزه «ارزشمند ترین» بازیکن مسابقات را به دست آورد.

قنبری با ۶ گل زده نقش مؤثری در نائب قهرمانی تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال افغانستان در این رقابتهها داشته‌ است.

در این رقابت‌ها ایران به عنوان قهرمانی رسید و تیم ملی فوتسال زیر 19 سال افغانستان نیز عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کرد.

با پایان رقابت‌ها، جوایز فردی به بهترین‌های این تورنمنت اهدأ شد و امید قنبری ستاره تیم ملی زیر 19 سال افغانستان، عنوان ارزشمندترین بازیکن تورنمنت را از آن خود کرد اما کفش طلا را به دست نیاورد.

جایزه کفش طلا یا عنوان آقای گُل به بکتور ایلیاسف از قرقیزستان با 6 گُل زده رسید و با وجود این که امید قنبری و مجتبی حسینی نیز موفق به زدن 6 گُل شده‌بودند، ستاره تیم ملی زیر 19 سال قرقیزستان این جایزه را از آن خود کرد.
جایزه بازی جوانمردانه به ایران و تندیس ویژه نیز به تیم ملی ازبیکستان رسید تا همه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از جوایز فردی بی‌نصیب نمانند.

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *