یک کودک ۱۰ ساله در تخار سر بریده شد

گزارش‌ها حاکی است که افراد ناشناس یک کودک را در ولسوالی رستاق ولایت تخار سر بریده‌اند.منابع گفته‌اند که این کودک ۱۰ ساله، امروز (شنبه، ۱۳ قوس) در نزدیکی مدیریت معارف ولسوالی رستاق رخ داده‌است.

تاکنون انگیزه این قتل روشن نیست.

مسئولان محلی طالبان در تخار تاکنون در این زمینه چیزی نگفته‌اند.

گفتنی است که طی روزهای اخیر آدم‌ربایی، سرقت‌های مسلحانه و دیگر جرایم جنایی در شهرها و برخی ولسوالی‌ها به اوج خود رسیده‌است.

فقر و بیکاری، نبود امنیت و ناتوانی استخباراتی طالبان از عوامل عمده افزایش جرایم جنایی عنوان می‌شود. در کنار این، ترورهای هدفمند و بمب‌گذاری‌های منسوب به داعش در نقاط مختلف کشور هم رو به افزایش است.
این درحالیست که تا کنون چندین گزارش از فروش کودک در مناطق مختلف افغانستان گزارش شده است‌.
دیروز نیز گزارش‌های مبنی بر حمله افراد طالبان بر یک مراسم عروسی در تخار نشر شد.

منابع محلی به رسانه‌ها گفته که افراد معاون ولسوال و فرمانده امنیه طالبان در ولسوالی چاه‌آب با حمله بر یک مراسم عروسی، تعدادی از مهمانان مراسم را مورد ضرب‌وشتم قرار داده و همچنین چندین نفر در تیراندازی زخمی شده‌اند. گفته شده که در میان زخمیان زنان نیز شامل است.

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *