اینستاگرام پست‌های نامناسب را فیلتر می‌کند

تاکنون الگوریتم‌های اینستاگرام سعی می‌کردند محتوای مضر را از قسمت‌هایی از برنامه که برای کاربران عمومی قابل مشاهده است، مانند Explore پنهان کنند. با اعمال تغییرات جدید این پست‌ها برای کاربرانی که پست کننده محتویات مضر را فالو کرده اند، رتبه پایین‌تری خواهند داشت.
در هر گوشیه جنگل سایبری وسیعی که ما آن را اینترنت می‌نامیم، تهدید‌های بالقوه‌ای در کمین هستند. اکنون محتویات نامناسب بسیاری در این فضا وجود دارد.

به گزارش کابل۲۴، شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام، دائما در حال آزمایش روش‌های جدید برای فیلتر کردن محتوای مضر می‌باشد. اینستاگرام به دنبال واکنش‌های شدید اخیر توسعه Instagram Kids را نیز متوقف کرده است. اکنون این شرکت تغییرات دیگری را در وبلاگ رسمی خود به اشتراک گذاشته است و هدف این تغییرات را محدود کردن محتوای “بالقوه مضر” عنوان کرده است.

این شبکه اجتماعی چندین الگوریتم برای تشخیص محتوای مخرب طراحی کرده است، اما در حال حاضر این شبکه اجتماعی محبوب، پست‌های مرزی و مناطق خاکستری احتمالی را هدف قرار داده است. اینستاگرام تلاش می‌کند تا پست‌هایی که گزارش می‌دهید را پیش بینی کند و برای پیشگیری رتبه‌ی آن پست را در فید شما کاهش دهد. تاکنون الگوریتم‌های اینستاگرام سعی می‌کردند محتوای مضر را از قسمت‌هایی از برنامه که برای کاربران عمومی قابل مشاهده است، مانند Explore پنهان کنند. با اعمال تغییرات جدید این پست‌ها برای کاربرانی که پست کننده محتویات مضر را فالو کرده اند، رتبه پایین‌تری خواهند داشت. این تغییرات در حال حاضر اعمال شده است.

منبع: phonearena

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *