بزرگترین تلویزیون لیزری ۱۲۰ اینچی جهان

تلویزیون هوشمند 120L9-Pro به عنوان اولین تلویزیون لیزری ۱۲۰ اینچی جهان شناخته می‌شود.

به گزازش کابل۲۴، شرکت چینی تولید کننده لوازم الکترونیکی Hisense به تازگی یک تلویزیون هوشمند جدید وارد بازار کرده است. این تلویزیون هوشمند که 120L9-Pro نام دارد، به عنوان اولین تلویزیون لیزری ۱۲۰ اینچی جهان شناخته می‌شود.

“لیو شیانرونگ”، مدیر کل و دانشمند ارشد شرکت نمایش لیزری هایسنس می‌گوید مساحت یک تلویزیون ۱۲۰ اینچی معادل اندازه یک میز پینگ پنگ استندارد یا یک سوپراسپرت دو نفره است. تلویزیون لیزری 120L9-Pro دارای یک صفحه نمایش ۱۲۰ اینچی است و از معماری منبع نور سه رنگ اصلی با خلوص رنگ RGB بسیار بالا استفاده می‌کند.

پوشش وسعت رنگ این تلویزیون %۱۰۷ استندارد وسعت رنگ برتر BT.2020 می‌باشد. این مقدار معادل %۱۵۱ استاندارد رنگ فیلم DCI-P3 است و %۵۰ از صفحه نمایش‌های سینمای پیشرفته پیشی می‌گیرد.

این تلویزیون مجهز به میدان صوتی پانوراما منهتن (Manhattan) است که جلوه‌های صوتی تکان دهنده را به ارمغان می‌آورد. بدنه این تلویزیون، از گردوی سیاه ۲۰ ساله امریکای شمالی ساخته شده است و از هنر سنتی چوب طلایی برای ادغام کامل فلز و چوب بهره می‌برد. این تلویزیون همچنین از طراحی هوشمند دو صفحه‌نمایش استفاده می‌کند که می‌توانند با صدا به یکدیگر پیوند داده شوند.

هایسنس علاوه بر صدا، تصویر و تعامل، با سفارشی کردن ویژگی تئاتر لیزری، یک محصول سینمای خانگی با کیفیت فوق‌العاده 4K به نام Xiaoju Cinema Line را به کاربران خود ارائه می‌دهد. نسخه ۱۲۰ اینچی تلویزیون جدید هایسنس با قیمت ۱۱۹۹۹۹ یوان (۱۸۲۸۹) دالر به فروش می‌رسد. این تلویزیون دارای یک نسخه ۱۱۰ اینچی با قیمت ۴۹۹۹۹ یوان (۷۶۲۰ دالر) نیز می‌باشد. این شرکت علاوه بر 120L9-Pro، سری L9H تلویزیون‌های لیزری تمام رنگی با سایز‌های ۷۵، ۸۰، ۸۸ و ۱۰۰ اینچ را نیز عرضه کرده است.

منبع: gizmochina

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *