بن سلمان در ماه جاری به پاکستان سفر می‌کند

وزیر داخله پاکستان روز چهارشنبه اعلام کرد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در ۲۱ نومبر جاری در یک سفر رسمی وارد پاکستان می شود.

به گزارش کابل۲۴، به نقل از منابع خبری، مقامات پاکستانی تایید کرده اند که ولیعهد عربستان سعودی در ۲۱ نومبر جاری به پاکستان سفر می‌کند.

سفر بن سلمان برای پاکستان مهم و حیاتی پنداشته می شود و مقامات پاکستانی انتظار دارند تا با استفاده از این سفر به دستاورد های اقتصای قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کنند.

در سال ۲۰۱۹ نیز ولیعهد عربستان سعودی به پاکستان سفر کرده بود و در آن سفر خبر های در مورد سرمایه گذاری چند ملیاردی عربستان سعودی در پاکستان منتشر شده بود.

بنا بر گزارشات مقامات پاکستان در تلاش احیای طرح سرمایه گذاری اعلام شده عربستان سعودی در پاکستان هستند. انتظار می رود این بار نیز بن‌سلمان در سفرش به پاکستان با استقبال قابل‌توجه مقامات این کشور مواجه شود.

عربستان سعودی در مقاطع مختلف حامی مالی پاکستان بوده است و پیوسته به شکل قرضه، کمک نقدی و سرمایه گذاری به اقتصاد پاکستان کمک کرده است.

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *