سرقت فیلمی از جواهر فروشی؛ یک میلیون دالر در یک دقیقه

ویدئوی تکان‌دهنده گروهی از مردان مسلح در حال سرقت را نشان می‌دهد که به یک جواهرفروشی در نیوجرسی حمله می‌کنند و ظاهراً با بیش از یک میلیون دالر سرقت جواهر از آنجا فرار می‌کنند.
هشت سارق مسلح، روز جمعه، ۲۰ جوزا، از یک جواهر فروشی در شهر میدلسکس از ایالت نیوجرسی امریکا، بیش از یک میلیون دالر کالای با ارزش را در عرض یک دقیقه دزدیدند.

به گزارش کابل۲۴، بر اساس گزارش نیویارک پست، این اتفاق درست دقایقی قبل از بسته شدن مغازه رخ داد.

به گفته مقامات، سارقان که ماسک و دستکش به تن داشتند، حوالی ساعت ۷:۱۱ بعد از ظهر یک کارمند را از درب ورودی مغازه تعقیب کردند. سارقان کارمندان را به زور روی زمین انداختند، چندین ویترین شیشه‌ای را شکستند و جواهرات را جمع آوری کرده و در کمتر از دو دقیقه از فروشگاه فرار کردند.

مقامات گفتند که برخی از کارکنان جراحات جزئی دیده اند.

هشت سارق در فیلم دیده شدند، اما پولیس معتقد است که مظنونان دیگری نیز در موترها حضور دارند.

صاحبان فروشگاه‌های محلی گفتند که سارقان به وضوح می‌دانستند که چه کار می‌کنند. در‌های جواهرفروشی در این منطقه همگی قفل هستند و به کسی نیاز دارند که دکمه‌ای را فشار دهد تا شما را وارد کند. سارقان منتظر بودند تا فردی به داخل ورود کند تا بتوانند از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

صاحب یک فروشگاه همسایه ارزش اقلام سرقت شده را بیش از ۱ میلیون دالر تخمین زد.

پولیس برای یافتن مظنونان از مردم کمک خواست.

موارد این چنینی تا کنون چندین بار گزارش شده است ولی به سرعت در این سرقت و استفاده از زمان تا کنون گزارش نشده‌است.

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *