آغاز سفر ویست به پاکستان، آلمان و سویس

توماس ویست، نماینده ویژه وزارت خارجه امریکا برای صلح افغانستان، از آغاز سفر شش‌روزه‌اش به پاکستان، آلمان و سویس خبر داده است.

به گزارش کابل۲۴؛ نماینده ویژه وزارت خارجه امریکا برای صلح افغانستان صبح روز دوشنبه، ۱۰ دلو، در رشته توییت‌هایی گفته است که این سفر ۲۹ جنوری آغاز شده و تا ۴ فبروری ادامه خواهد داشت.

ویست گفته است: «می‌خواهم با شرکا، افغان‌ها و سازمان‌های بشردوستانه در مورد چالش‌های فوق‌العاده‌ای که در حمایت از مردم افغانستان با آن‌ها روبه‌رو هستیم، مشورت کنم.»

او گفته است که انتظار دارد در این سفر مسیر واحدی برای دسترسی زنان و دختران افغان به کمک‌های حیاتی و حقوق‌ اساسی‌شان ایجاد شود.

این در حالی‌ است که پس از صدور فرمان منع کار زنان در موسسات غیردولتی از سوی طالبان، کمک‌های بشردوستانه جامعه جهانی به افغانستان با چالش‌های جدی روبه‌رو شده است.

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *