علی خامنه‌ای اسرائیل را تهدید کرد

علی خامنه‌ای اسرائیل را تهدید کرد که اگر «جنایاتش» ادامه پیدا کند «کسی نمی‌تواند جلوی نیروهای مقاومت را بگیرد»

علی خامنه‌ای، رهبر ایران روز سه‌شنبه در دیدار با نخبگان این کشور گفت که اگر «جنایات» اسرائیل ادامه پیدا کند «کسی نمی‌تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد.» اقای خامنه بدون اشاره به نام حزب الله لبنان افزود: «توقع نکنند کسانی که می‌گویند نگذارید فلان گروه، فلان کار را بکند. این یک واقعیت است.»

به گزارش کابل‌۲۴ به نقل از یورونیوز؛ وی حمله حماس را «شکست مفتضحانه» اسرائیل خواند و گفت که «رژیم صهیونیستی هر کاری بکند» نمی‌تواند این «شکست» را «جبران» کند.

آقای خامنه‌ای سپس امریکا را شریک «جنایات» اسرائيل خواند و گفت: «بنابر اطلاعات متعدد ما، سیاست جاری هفته اخیر داخل رژیم صهیونیستی را امریکا‌یی‌ها دارند تنظیم میکنند؛ آمریکا در جنایات اخیر مسئول است. بمباران‌ها باید فوراً متوقف شود.»

وی شهرک‌نشینان اسرائیلی را افرادی مسلح و غیرنظامی توصیف کرد و تصریح کرد: «مسئولان برخی کشورها که با مسئولان کشور ما در دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی صحبت کردند، اعتراض‌شان این بود که چرا فلسطینی‌ها، غیر نظامیان را کشتند. اولا این حرف، خلاف واقع است؛ یعنی اصلا این‌ها که در شهرک‌ها هستند، غیر نظامی نیستند بلکه همه مسلح هستند.»

به گفته علی خامنه‌ای: «بر فرض هم که غیرنظامی باشند، حالا چه تعداد غیر نظامی کشته شدند؟ صد برابر آن‌ها را این رژیم غاصب، از زن و بچه و پیر و جوان و غیر نظامی می‌کشد؛ آن هم در ساختمان‌های غزه که نظامیان در آن‌ها ساکن نیستند؛ نظامیان در جای خود هستند و آن‌ها می‌دانند که این‌ها، هم مردم هستند و هم مراکز پر جمعیت را انتخاب می‌کنند و می‌زنند.

رهبر ایران سپس به کشته شدن چند هزار فلسطینی طی روزهای گذشته در غزه کشته اشاره کرد و خواستار محاکمه دولت اسرائیل شد.

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *