پاسخ ملک ستیز به کاظمی قُمی: از کیسه‌ی خلیفه می‌بخشید؟

آقای کاظمی قُمی نماینده خاص ایران برای افغانستان گفته است: «اگر نیاز باشد افغانستان می‌تواند یک لشکر استشهادی برای دفاع غزه بفرستد.»

آقای کاظمی!

کابل ۲۴: آیا شما معنای دیپلوماسی را می‌دانید؟ شما چرا از کیسه‌ی خلیفه می‌بخشید؟ مگر خون کودکان و نوجوانان من که از درد و رنج فقر توسط گروه های تندرو و تروریست جذب، مغزشویی و در سنگر های شما کشته می‌شوند با خون کودکان ایرانی فرق دارد؟ حالا شما چرا از جوانان و کودکان استشهادی کشور و انقلاب خود تان سخن نمی‌گویید که آمده اید و از کودکان و نوجوانان من که قربانی جنگ ایدئولوژیک شماست هل‌هله برپا کرده اید؟

چون کودکان و جوانان ایران، شما را نفرین کرده اند و حاضر نیستند به گفته ها و دساتیر شما حتا یک پیاز را هم پوست کنند. شما با اعدام‌ها و شکنجه‌ی کودکان و جوانان ایرانی اعتماد تان را در جامعه از دست داده‌اید و حالا بر جان کودکان ما افتاده اید.

از سوی دیگر این گفته های‌تان، مداخله مستقیم دولت شما را در امور یک کشور همسایه نشان می‌دهد؟ شما یک دیپلومات هستید و از کجا به منابع استخباراتی ا.ا.ا دسترسی دارید که این لشکر استشهادی را کشف کرده اید؟

این‌را بدانید که صحنه دیپلوماسی با جبهه سپاه قُدس فرق دارد. شما با این گفته های‌تان واضح ساختید که شایسته فاطمیون هستید نه سفیر و نماینده یک دولت بزرگ، هم‌سایه، هم‌زبان و حتا هم‌تاریخ با ما! لطفا از این پس گفته‌های تان را با یک انسان فهیم که از سیاست خارجی، روابط بین‌الملل و دیپلوماسی سر در می‌آورد، مشوره کنید و سپس آن‌را رسانه‌یی سازید.

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *