افراد ناشناس ۲۳ نفر را در پاکستان تیرباران کردند

پولیس و مقامات پاکستان اعلام کردند که افراد مسلح ناشناس در منطقه «موسی‌خیل» در ایالت بلوچستان این کشور مسافران موترهای عبوری را پیاده کردند و آنها را به گلوله بستند و قبل از فرار نیز موترها را نیز به آتش کشیدند.

کابل ۲۴: نجیب کاکر؛ معاون کمیشنری منطقه موسی‌خیل ایالت بلوچستان پاکستان، امروز دوشنبه، ۵ سنبله به روزنامه‌دان گفته که شب گذشته افراد مسلح ناشناس شاهراه میان پنجاب و بلوچستان را مسدود کردند و مسافران را برای شناسایی از بس‌های مسافربری پایین کردند.

به گفته آقای کاکر، افراد مسلح ده وسیله نقلیه را هم به آتش کشیدند.

مقام‌ها در بلوچستان پاکستان همچنین گفته که افراد مسلح ناشناس شب گذشته ۲۳ نفر را در منطقه موسی‌خیل این ایالت از بس‌های مسافربری پیاده و تیرباران کردند. مقام‌های محلی گفتند که تمام قربانیان از ایالت پنجاب پاکستان‌اند.

به گفته ایوب اچکزی از مقام‌های بلند پایه پولیس پاکستان، مهاجمان ۲۳ نفر را به قتل رساندند و ۱۰ خودرو را نیز به آتش کشیدند

آصف‌علی زرداری، رئیس‌جمهور و محسن نقوی، وزیر داخله پاکستان در بیانیه‌های جداگانه‌ای این حمله را «وحشیانه» خواندند و وعده سپردند که کسانی که پشت این حمله وحشیانه قرار دارند، حتما مجازات خواهند شد.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این رویداد را بر عهده نگرفته است.

این حمله ساعاتی پس از آن صورت گرفت که «ارتش آزادی‌بخش بلوچ» به مردم هشدار داد از بزرگراه‌ها دوری کنند.

اخیرا پاکستان شاهد افزایش حملات تروریستی بوده است.

چند روز پیش، وزارت داخله پاکستان اعلام کرد که در یک کمین دزدان مسلح در ایالت پنجاب دست‌کم ۱۲ نیروی پولیس کشته و شش نیروی دیگر زخمی شدند.

مقام‌ها گفتند که دزدان مسلح زمانی به نیروهای پولیس حمله کردند که یکی از دو موتر حامل آنها در منطقه ماچکا دچار نقض فنی شد.

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *