درگیری‌های تازه در پاکستان جان ۹ نفر را گرفت

مقام‌های پاکستانی اعلام کرده اند که در نتیجه درگیری‌های تازه در ایالت خیبرپختونخوای این کشور دست‌کم ۴ نظامی و ۵ شبه‌نظامی کشته شده‌اند.

کابل ۲۴: مقام‌های پولیس پاکستان در ایالت خیبرپختونخوا امروز سه‌شنبه، ۲۴ میزان اعلام کردند که در حمله مهاجمان مسلح به یک پایگاه پولیس در منطقه بنو ۴ مامور پولیس و ۵ شبه‌نظامی کشته شدند.

به گفته پولیس، این حمله ساعاتی پس از مراسم تشییع جنازه یک افسر پولیس صورت گرفته است.

مقام‌های پولیس خیبرپختونخوا گفته که پنج مهاجم مسلح «با پوشیدن برقع و جلیقه‌های انتحاری» روز گذشته به مرکز پولیس در منطقه بنو حمله کردند.

روزنامه دان گزارش داده که این درگیری میان پولیس و مهاجمان برای شش ساعت ادامه داشته است.

به گزارش این روزنامه، مهاجمان مسلح ساعاتی پس از تشییع جنازه یک افسر پولیس به این مرکز حمله کردند. این افسر پولیس هم صبح روز گذشته در تیراندازی افراد مسلح موتورسایکل سوار در منطقه بنو کشته شد.

روزنامه دان در مورد هویت مهاجمان مسلح چیزی نگفته است اما روز گذشته ارتش پاکستان اعلام کرده بود که چهار عضو تحریک طالبان را در دو عملیات جداگانه در مناطق جانی‌خیل ناحیه بنو و حسن‌خیل وزیرستان شمالی کشته است.

تحریک طالبان پاکستان هم اخیرا به دلیل برگزاری جرگه قومی پشتون‌ها در منطقه خیبر اعلام آتش‌بس کرده بود اما روز گذشته حملات خود را از سر گرفت

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *