نورویژه احمدی از افغانستان عضو شورای طبی بریتانیا شد

نورویژه احمدی؛ داکتری از افغانستان پس گذراندن سه دوره امتحانات بین‌المللی عضویت شورای عمومی طبی بریتانیا را به دست آورد. این داکتر اهل افغانستان پس از سقوط جمهوریت به بریتانیا مهاجرت کرده بود.

کابل ۲۴: نورویژه احمدی گفته‌است که پس از گذراندن آزمون‌های بین‌المللی «OET, PLAB1 و PLAB2» عضویت این شورا را به‌دست آورده است.

او تحصیلات خود را در هندوستان و دانشگاه افغان – سویس در کابل به پایان رسانیده‌است و در پست‌های کلیدی ادارات بین‌المللی و شفاخانه‌های مختلف وظیفه داشته‌است.

خانم احمدی خانم احمدی گفته که پس از سقوط نظام جمهوریت عازم بریتانیا شد و هم‌اکنون به‌عنوان یک داکتر با تجربه به خدمت‌رسانی به شهروندان افغانستان در بریتانیا مشغول است.

عضویت شورای عمومی طبی بریتانیا به داکتران اجازه می‌دهد که به‌طور قانونی در بریتانیا طبابت کنند و همچنین به این معنا است که فرد از لحاظ حرفه‌ای مورد ارزیابی و تأیید قرار گرفته‌است.

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *