پیروزی تیم‌ ملی فوتسال زیر ۱۹ سال کشور مقابل قرقیزستان

تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال افغانستان در دومین دیدارش در برابر تیم ملی زیر ۱۹ سال قرقیزستان، با نتیجه‌ ۵ بر ۳ به پیروزی رسید.پیش از این تیم فوتسال کشور در دیدار نخست‌اش در برابر تیم ملی فوتسال ایران شکست خورده بود.

جام قهرمانی فوتسال زیر سن ۱۹ سال آسیای میانه یا «کافا» به میزبانی قرغیزستان آغاز شده‌است.

در این مسابقات به شمول افغانستان، تیم‌های ایران، تاجیکستان، ازبکستان و میزبان این رقابت‌ها قرغیزستان حضور دارند.

این بازی امروز یکشنبه ۲۴ بهمن به میزبانی قیرقیزستان واقع در شهربیشکک این کشور برگزار شده بود که افغانستان در بازی دوم جدول شان در مقابل قیرقیزستان پیروز میدان شدند.

افغانستان دیروز در نخستین بازی شان مقابل ایران تن به شکست دادند وحالا با دو بازی ۳ امتیازه شدند.

مشعوف سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان ضمن تبریکی این پیروزی به مردم افغانستان ابراز امیدواری کرد تا این روال برای تیم ملی افغانستان حفظ شود.

وی در ادامه گفته است این پیروزی میتواند روی حضور قدرمند تری تیم در مقابل تیم تاجیکستان تاثیر قوی داشته باشد.

محمود سیدی سرمربی فوتسال زیر ۱۹ سال کشور با ابراز خوشحالی از این پیروزی، بیان کرد که باخت سنگین در مقابل ایران فشار ها روی تیم را زیاد کرده بود واما با این پیروزی ما این فشار هارا کنترل کردیم.

در ویدیویی نشر شده از صفحه فدراسیون فوتبال کشور، بازیکنان این تیم از برد مقابل میزبان ابراز خرسندی کرده وبیان داشتند امیدوار است بازی بعدی شان را نیز برنده از میدان بیرون آیند.

شاگردان محمود سیدی سه شنبه در سومین بازی شان ۲۶ دلو ساعت ۲:۳۰ عصر به وقت کابل به مصاف تاجیکستان خواهند رفت.

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *