نخستین تصاویر و اخبار از آیفون ۱۴

درحالی که بسیاری از علاقمندان و کارشناسان منتظر رونمایی اپل از جدیدترین گوشی خود با نام iPhone 13 هستند، جدیداً تصاویر و اخبار جدیدی به بیرون درز کرد که مربوط به iPhone 14 آینده است و حتی به مراتب توجه بیشتری نسبت به آیفون ۱۳ را به خود جلب کرد. بر اساس این اخبار جدید اکنون ما می‌دانیم که اپل سرانجام دوربین سلفی گوشی‌های خود را در آیفون ۱۴ با تغییرات جدی مواجه خواهد کرد و دوربین‌های حفره دار سابق خود را رها خواهد کرد.

روز چهارشنبه گذشته، اپل دعوت نامه رسانه‌ای برای رویدادی که برای سه شنبه ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور ماه) برنامه ریزی شده بود، ارسال کرد. این رویداد البته مربوط به معرفی گوشی‌های ه سری آیفون ۱۳ در میان سایر محصولاتی است که هفته آینده رونمایی خواهند شد. در حالی که علاقمندان و کارشناسان زیادی برای معرفی آیفون ۱۳ هیجان زده هستند،

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *