ده‌ها مسافر در مسیر بامیان و دایکندی در برف گیر مانده‌اند

منابع محلی در ولایت‌های بامیان و دایکندی از گیرماندن ده‌ها مسافر در پی مسدود شدن تمام راه‌ها در این دو ولایت خبر می‌دهند.

به گزارش کابل۲۴؛ به گفته منابع محلی، راه‌های ولسوالی‌ها با مراکز ولایت‌های بامیان و دایکندی، شاهراه‌هایی که بامیان و دایکندی را به کابل وصل می‌کند و مسیرهای منتهی به روستاها از سه‌شنبه‌شب، ۲۰ جدی، به این‌سو بسته شده‌ است.

ریاست‌های فواید عامه طالبان در ولایت‌های بامیان و دایکندی نیز با نشر اطلاعیه‌های جداگانه گفته‌اند که از شب گذشته به این‌سو تمام راه‌های این دو ولایت مسدود شده است.

در اطلاعیه ریاست فواید عامه طالبان در بامیان آمده که به جز مسیرهای بامیان – یکاولنگ و بامیان – شیبر، مسیرهای پنج ولسوالی با مرکز این ولایت مسدود است.

شاهراه‌هایی که بامیان‌دایکندی و غور را به کابل وصل می‌کند نیز در کوتل‌های قوناق، بکک، شاتو، حاجی‌گک و شیبر مسدود شده‌ است.

در همین حال، دفتر رسانه‌های قوماندانی امنیه طالبان در دایکندی، گفته که هفت موتر نوع فلانکوچ با ده‌ها مسافر در کوتل قوناق در برف و توفان گیر مانده است.

مسوولان ریاست فواید عامه طالبان در دایکندی نیز به رسانه‌ها گفته‌اند که از شب گذشته به این‌سو تمام مسیرهای این ولایت در پی ریزش برف و توفان شدید مسدود شده است.

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *