حادثه رانندگی در شاهراه هرات – قندهار، جان هفت عضوی یک خانواده را گرفت

مسوولان شفاخانه ولسوالی ولایت قندهار می‌گویند؛ این رویداد شب گذشته (هفتم اسد) در حوالی ولسوالی ادرسکن هرات در مسیر شاهراه هرات – قندهار روی داد که یک موتر سوئیفت با یک موتر مزدا برخورد کرد.

مدیریت آمبولانس هرات گفته است که در میان قربانیان این رویداد زنان و کودکان نیز هستند.

کابل ۲۴: عبدالظاهر نورزی رئیس آمبولانس هرات شفاخانه حوزوی هرات می گوید که دو کودک، سه زن و دو مرد در میان قربانیان این رویداد هستند که همگی اعضای یک خانواده هستند.

این خانواده از ولسوالی شیندند هرات بوده که تمامی قربانیان به این ولسوالی منتقل شده اند.

7 نفر از اعضای یک خانواده در یک حادثه رانندگی در شاهراه هرات – قندهار جان باختند.

مسوولان شفاخانه حوزوی ولایت قندهار می‌گویند: این رویداد دیروز (هفتم ماه اسد) در شاهراه هرات – قندهار ولسوالی ادرسکن بر اثر برخورد یک موتر تیپ سوئیفت با یک موتر مزدا صورت گرفت.

اداره آمبولانس هرات گفته است که در میان قربانیان این حادثه زنان و کودکان نیز وجود دارند.

عبدالظاهر نورزی، رئیس شفاخانه آمبولانس هرات می‌گوید، در میان قربانیان این حادثه دو کودک، سه زن و دو مرد وجود دارد که همگی اعضای یک خانواده هستند.

گفته می شود که این خانواده از باشندگان ولسوالی شندند هرات بوده و تمامی قربانیان این رویداد به همین ولسوالی منتقل شده اند.

 

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *