نماینده پارلمان فرانسه هنگام خرید مواد مخدر در پاریس بازداشت شد

رسانه‌های فرانسه گزارش دادند که یکی از نمایندگان مجلس ملی این کشور پنجشنبه گذشته حین خرید مواد مخدر در یکی از خیابان‌های پاریس بازداشت شد.

این نماینده که عضو فراکسیون حزب چپگرای «فرانسه سرکش» است در همان روز طوماری را علیه سکس پارتی‌هایی که همراه با مصرف مواد مخدر برگزار می‌شود امضاء کرده بود.

کابل ۲۴: اندی کربرا، نماینده مجلس ملی فرانسه با انتشار بیانیه‌ای ضمن پذریش خرید مواد مخدر در خیابان اعلام کرد که «مسئولیت» کارش را می‌پذیرد و با مقام‌های قضایی همکاری خواهد کرد.

بنا به گزارش‌ها این نماینده مجلس ملی فرانسه ساعت ۲۲ پنجشنبه شب هنگام خرید مواد مخدر در محله هجدهم پاریس بازداشت شد. ماموران پلیس ابتدا او را به کلانتری محله منتقل کردند اما وی ساعتی بعد و پس از تشکیل پرونده آزاد شد.

دادستانی فرانسه خواستار جریمه هزار یورویی اندر کربرا شده است. ماده مخدری که این نماینده مجلس ملی فرانسه خریداری کرده بود «۳ ام ام سی» (3MMC) بود که ماده‌ای بسیار اعتیادآور و خطرناک محسوب می‌شود.

برونو روتایو، وزیر کشور فرانسه به طور تلویحی خواستار استعفای این نماینده مخالف دولت شده‌است. این در حالی است که مخالفان چپگرای دولت تنها از لزوم «درمان» اعتیاد اندی کربرا به مواد مخدر سخن می‌گویند.

این نماینده پارلمان فرانسه گفته است که به دلیل «مشکلات شخصی و ضعف‌های روانی» به مصرف مواد مخدر روی آورده است. او می‌گوید که با پزشک خود در مورد اعتیادش سخن گفته و قرار شده است که روند درمان اعتیادش را آغاز کند.

اندی کربرا همچنین از اهالی حوزه انتخابیه خود بابت رفتارش «عذرخواهی» کرده است.

یکی از اعضای مجلس سنای فرانسه نیز سال گذشته به ظن خوراندن مواد مخدر به همکار زن خود و تلاش برای تعرض جنسی به او بازداشت شده بود

مدیر خبرگزاری
کابل ۲۴ یک خبرگزاری مستقل است، راوی رویدادهای تازه افغانستان و جهان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز. کابل ۲۴ در بخش‌ بازتاب‌ خبرهای تازه، تهیه‌ گزارش‌، ارائه تحلیل‌های کارشناسانه و حمایت از حقوق انسانی همه مردم افغانستان به ویژه زنان و اقلیت‌ها، و تقویت‌ و ترویج آزادی‌های اساسی و انسانی فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *